Thursday, September 8, 2011

Minta datang secara tiba2....mcm magnet..~!!!

Setelah hbs raya... aku mula smbg keje2 yg bertimbun kat ofis, wlupon still dlm mood raya..(malas giler nak keje).., tibalah masanya pulak..acara2 open house, open office...mmg gemuk la badan aku lepas ni..heheee...
sibuklah semua jabatan kat mpm ni..nk wat kad jemputan open office.. xterkecuali la jabatan aku.. k.yan pon bgtaw pd aku, Ila kmu tlg design2 kad jemputan yer.. (dalam hati..haishhh...aku ni ape pon xreti bab2 edit)..., nk guna adobe..alahaiii.. belajo byk kali pon..benak je.....hahahaa. sia2 jer fiza n tina dok ngajor aku..
last but not least..aku teringat photoscape...itupon fiza ler pon yg ajor.  kikiki...
explore punye explore....+ gmba2 kat google...tadaaaaaaa....jumpa ni semua !!!!... cantiknya.....(tertangguh kad jemputan raya ni )...
????,,,heheeee

 Rasa nak bawak tido gmbo2 ni semua..hehee.. masuk dlm hp..wat wallpaper la, letak kat destop backgorund.... aku ni pantang jumpa gmbo cantek2 ni...=)

yang paling like...like..so sweettttt
cantikk kan..... cuma mcm mne aku nk godek2 letak kat gmbo ni....=)
More coming.....byk sgt... xsempat nak upload..heheeee




No comments:

Post a Comment