Wednesday, November 30, 2011

dah bersawang blog aku ni.. ~!!!.. huhu...*mode : FELT CRAFT

hari nak cakap pasal 'felt craft'...
setelah meneliti minat best fren aku tina... rasa teruja nak belajo buat felt craft ni.. hehe... tapi agaknya ntah bile aku nak buat.. hahaha.. bz dengan bisnes lagi, keje... (poyo sgt le ni) haha
Ada 3 org dlm pejabat aku buat... k.ina (ketua jabatn IT) Tina ( my besfren ) K.wati ( my fren)  dan K.fairuza
(my sistafren) ..ade ke cm tu ?? hehee..abaikan la..

Diorg ni tgh belajo and try2 buat felt craft,,, hasilnya mmg terbaek...mcm TINA,,,, ni hasilnya.(pinjam pic dr FB nye).. hehe... Cantik kan.. die buat ni special utk club kerekengkang... TQ =)


Aku akan berusaha utk belaji wat felt craft ni... Go..go .. Chayokkk... ENJOY picca felt craft yang aku rasa teringin beno nak buat...~kuang..kuang...~



No comments:

Post a Comment